رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تبریز صبح امروز از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بازدید و از نزدیک در جریان عملکرد شرکت واحد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،فریدون بابایی اقدم رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تبریز در جلسه مشترک با مدیرعامل شرکت واحد گفت: عملکرد اتوبوسرانی تبریز با وجود مشکلات موجود در بخش‌های تامین اتوبوس نو برای ناوگان، مشکلات بازسازی و تعمیرات، اتمام قرارداد‌های بخش خصوصی و نیز مشکلات مالی و در شرایط کرونایی قابل قبول بوده است.

او افزود: اقدامات اتوبوسرانی تبریز در روز‌های کرونایی برای سلامتی شهروندان بسیار موثر بوده است و امیدواریم با حمایت‌های شورای اسلامی شهر شاهد کم شدن مشکلات این شرکت بخصوص در بخش خصوصی از بابت کمی مسافر و هزینه‌های تحمیل شده در شرایط کرونایی باشیم.

او تاکید کرد: سیاست شورا کمک به توسعه حمل و نقل عمومی بعنوان رکن اصلی در توسعه‌ی پایدار شهری می‌باشد و با وجود مشکلات مالی که گریبانگیر شهرداری‌ها و بخصوص کلانشهر‌ها است، شورای شهر خود را مکلف به حمایت از حمل و نقل عمومی در خصوص نوسازی و بازسازی ناوگان و حمایت از این حوزه می‌داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.