مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تمام جاده‌های ارتباطی این استان باوجود بارش مداوم باران و ریزش برف در برخی مناطق باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، عباس شرفی،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی و تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران استان، از بامداد شنبه هشتم آذرماه تمام راهداران ستادی و شهرستانی در قالب ۴۰ تیم در راهدارخانه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان به ویژه نقاط بحرانی و محور خرم آباد_ پلدختر مستقر شدند.

او گفت: درنهایت با تلاش شبانه روزی راهداران، هیچگونه خللی در تردد وسایل نقلیه ایجاد نشده است.

او ادامه داد: راهداری لرستان با تمام ظرفیت به حالت آماده باش درآمده است و ۳۲۶ نیروی راهدار آن در قالب ۴۰ تیم با ۱۶۷ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در جاده‌ها مستقر هستند.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای، فعالیت سامانه بارشی تا اواخر امروز در جو استان فعال است و روز چهارشنبه نیز با ورود سامانه بارشی جدید به نیمه غربی کشور، ناپایداری‌هایی به شکل بارش باران، گاهی رعد و برق و در مناطق سردسیر شمال و شرق، ارتفاعات و گردنه‌ها رگبار برف پیش بینی می‌شود.

استاندار لرستان نیز روز گذشته با هشدار در خصوص وقوع سیل احتمالی در این استان بر آماده باش دستگاه‌های مرتبط و خدمات رسان تاکید کرد.

طول راه‌های لرستان حدود هشت هزار کیلومتر است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.