آمار مبتلایان جدید کرونا شبانه روز گذشته در مقایسه با دیروز ۲ برابر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،۱۸۶ بیمار تازه مبتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته با افزایش دو برابری در مقایسه با دیروز در مراکز درمانی مازندران و بابل بستری شدند.

شناسایی ۱۵۳ بیمار کرونایی جدید

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه، پذیرش و بستری و ۱۵۰ نفر هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران را ۶۶۸ نفر اعلام کرد و افزود: ۱۵۲ بیمار بدحال بیمار بدحال هم اکنون، با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان تحت درمان قرار دارند.

شناسایی ۳۳ بیمار تازه مبتلا به کووید ۱۹ در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز از شناسایی و بستری ۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه خبر داد و گفت: در همین مدت ۲۳ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی ترخیص شدند.

او با اشاره به بستری ۱۷۵ بیمار مبتلا به کوووید ۱۹، هم اکنون در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: ۳۸ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار