رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد کشورش به تلاش برای تشکیل کشور مستقل فلسطینی ادامه می‌دهد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه ارم نیوز، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد دولت آنکارا به تلاش خود برای تحقق هدف تشکیل دولت مستقل فلسطینی ادامه می‌دهد.

اردوغان روز یکشنبه تاکید کرد ترکیه به تلاش‌های پیگیر خود برای رسیدن به دولت مستقل فلسطینی با حاکمیت و یکپارچگی و به مرکزیت قدس شرقی بر مبنای مرز‌های ۱۹۶۷ ادامه می‌دهد.

رئیس جمهور ترکیه افزود ما تلاش می‌کنیم تا در همه جا از مسئله قدس دفاع کنیم و به سیاست اشغالگری و کشتار علیه برادران فلسطینی مان با هر آنچه در توان داریم، پایان دهیم.

مقامات ترکیه معتقدند رژیم صهیونیستی با برنامه الحاق سرزمین‌های فلسطین ماهیت واقعی خود به عنوان یک رژیم نژادپرست و آپارتاید را به جهانیان اثبات می‌کند. آنکارا همچنین منتقد جدی انتقال سفارت خانه کشور‌های مختلف به قدس اشغالی است و به طور مداوم از تداوم اشغالگری این رژیم در قالب شهرک سازی در اراضی اشغالی انتقاد می‌کند.

برخی کشور‌های عربی از جمله امارات و بحرین در ماه‌های اخیر با نادیده گرفتن آرمان فلسطین روابط پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را آشکار کرده اند و دیگر اعراب خلیج فارس نیز در صف پیوستن به خائنان قدس شریف هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
اردوغان كسي به تو اعتمادي ندارد
آخرین اخبار