ستارگان فارس در سومین مصاف با خجسته اسلامشهر دیدار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در سومین روز از برگزاری دور رفت رقابت های دسته برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور در گروه دوم ، تیم ستارگان فارس از ساعت ۱۴ روز دوشنبه دهم آذرماه به مصاف تیم خجسته اسلامشهر خواهد رفت .

نماینده فارس در دو بازی گذشته خود با نتایج مشابه ۳-صفر مغلوب تیم های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان شده و حال امیدوار است در آخرین بازی از مرحله گروهی موفق به کسب پیروزی شود.

تیم خجسته اسلامشهر نیز به مانند ستارگان فارس ، با دو شکست گام به دیدار سوم می ﮔﺬﺍﺭﺩ و باید دید مصاف تیم های شکست خورده روزهای اول و دوم این رقابت ها به سود کدام تیم پایان می رسد.

در جدول رده بندی گروه دوم لیگ برتر والیبال بانوان کشور ، تیم های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان با ۶ امتیاز در مکان های اول و دوم قرار دارند و خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس بدون امتیاز و بخاطر تفاضل گل ، رده های سوم و چهارم را در اختیار دارند.

دیگر دیدار حساس روز سوم این گروه را تیم های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان ، ساعت ۱۷ روز دوشنبه برگزار می کنند.

مرحله رفت گروه دوم رقابت های دسته برتر والیبال بانوان باشگاههای ایران بصورت متمرکز و با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا ، به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.