رئیس کل دادگستری مازندران گفت:محدودیت‌های دوران کرونا نباید در خدمت رسانی به مردم خللی وارد کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در جلسه شورای قضایی استان ،گفت:با توجه به صدور بخشنامه ستاد کرونا و ابلاغ آن به همه مراجع و بنا به دستورات ریاست محترم قوه قضائیه و تفاوت حوزه فعالیت در مراجع قضایی با سایر نهادها، باید با مدیریت امور، بنحوی تقسیم کار‌ها صورت گیرد که خللی درخدمت رسانی به مردم صورت نگیرد.

او افزود:کوتاهی وبی توجهی در خدمت رسانی به مردم آثار نا مطلوبی خواهد داشت، بنابراین لازم است، با رعایت کامل نکات و شیوه نامه‌های بهداشتی و ضمن توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا با حفظ سلامت کارکنان، خدمت رسانی به مراجعین در دستگاه قضا به نحو احسن، فعال و موثر باشد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان با اشاره به نقش دفاتر خدمات الکترونیکی در دوران شیوع کرونا، گفت: لازم است دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، از تمام ظرفیت‌های موجود جهت خدمت رسانی به مراجعین استفاده کرده تا امورات مردم به صورت الکترونیک صورت پذیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: لازم است اعضای شورای قضایی استان، نسبت به شناسایی معضلات قضایی استان، اهتمام داشته تا اینگونه مسائل در جلسات مطرح ودر دستور کار و پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.