رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: مشکلی در تولید و تامین ماسک سه لایه پزشکی در سطح استان اردبیل وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در مراسم افتتاح شرکت آروین آدلی فیدار، تولید کننده ماسک سه لایه پزشکی با اشاره به تولید ماسک در استان در روز‌های اخیر گفت: با تولید انبوه ماسک در استان اردبیل مشکل کمبود آن در سطح استان رفع شده و توزیع در بین داروخانه‌ها و واحد‌های تجهیزات پزشکی در سراسر استان صورت می‌گیرد و مردم می‌توانند ماسک مورد نیاز خود را به راحتی از این مراکز تهیه کنند.

او افزود: چنانچه ماسک‌های عرضه شده بالاتر از قیمت مصوب به فروش برسد تخلف است و مردم می‌توانند این موارد را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ گزارش کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۸ واحد تولیدی در سطح استان دارای پروانه بهره برداری در زمینه ماسک فعال هستند که تولید روزانه آن‌ها بالای یک میلیون عدد ماسک می‌باشد.

صادقی بیان کرد: از نظر تأمین ماسک در سطح استان مشکلی نداریم و مایحتاج کادر درمانی و پزشکی، دستگاه‌های اجرایی و سایر بخش‌هایی که نیاز است تحویل داده می‌شود و علاوه بر این‌ها تعدادی ماسک نیز در اختیار داروخانه‌ها در جهت استفاده عموم قرار می‌گیرد.

او در خصوص میزان تولید این واحد گفت: این مجموعه تولیدی که یک واحد راکد بود با حمایت استاندار، سازمان صنعت، معدن و تجارت و تلاش‌های سرمایه گذاران به چرخه تولید باز گشت که اکنون این مجموعه بزرگترین واحد تولیدی ماسک استان بوده و روزانه توانایی تولید ۶۰۰ هزار ماسک را دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.