مهم‌ترین حوادث قزوین امروز نهم آذر سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودرو‌های عبوری آزادراه "زنجان-قزوین" به یک دستگاه خودرو سواری جک مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۱۱ هزار و ۲۰۸ قلم لوازم شوینده و بهداشتی شامل ۱۰ هزار و ۲۰۰ عدد قرص ماشین لباسشویی، ۸۱۰ بطری شامپو، ۱۴۴ بطری مایع ظرفشویی، ۳۶ بطری خوشبو کننده هوا و ۱۸ بطری مایع لباسشویی خارجی و فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: کارشنان ارزش این محموله را یک میلیارد ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

توقیف خودرو حامل بیش از ۲۸۹ هزار نخ سیگار قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان "بوئین زهرا"با همکاری مأموران پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شدند که پس از طی مصافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۲۸۹ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

سرهنگ داود عبدالمالکی، ارزش این محموله‌ها را بنا به نظر کارشناسان بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد وافزود:در این رابطه راننده خودرو دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

بی توجهی به جلو راننده پیکان وانت حادثه ساز شد

رئیس پلیس راه استان گفت: در محور اسفرورین – تاکستان یک دستگاه وانت پیکان با یک عابر پیاده برخورد کرد که در این حادثه عابر به علت شدت جراحات وارده، در دم جان خود را از دست داد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش افزود: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را بی توجهی به جلو و توانایی نداشتن راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده اند.

کشف چک پول جعلی دربویین زهرا

فرماندهی انتظامی بویین زهرا گفت: فردی در سطح شهرستان با یک دستگاه خودرو سواری پراید نقره‌ای درحال پخش اسکناس جعلی به چرخه بازار بود که به دام پلیس افتاد.

سرهنگ حسین رشیدتبار افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی و در بازرسی از خودرو و منزل متهم، ۳۹ قطعه چک پول ۵۰۰ هزار ریالی جعلی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.