۶۲۰طرح اشتغال کمیته امداد در روستاهای استان سمنان اجرا شد

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۶۲۰ طرح اشتغال کمیته امداد در روستاهای استان اجراشده است، گفت: ۲۵ میلیاردو ۵۵۰ میلیون تومان از مجموع اعتبارات تا کنون برای اشتغال روستایی پرداخت شده است.

محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون  درمجموع ۱۲۹۷ طرح اشتغال کمیته امداد در استان سمنان اجرایی شده است، گفت: از این تعداد۶۲۰ در مناطق روستایی و ۶۷۷ طرح در مناطق شهری ایجاد شده است.

او بابیان اینکه سهم مناطق شهری از طرح‌های اشتغال این نهاد ۶۷۷ طرح است، تصریح کرد: ۲۷ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان برای ایجاد اشتغال در مناطق شهری تسهیلات ارزان قیمت با کارمزدچهار درصد پرداخت شده  است.

محسن مسعودیان راد با اشاره به اینکه  ۵۷۷ طرح اشتغال در رسته خدمات، ۵۴۵ طرح دام‌پروری، کشاورزی،پرورش طیور و آبزیان،۸۶ طرح صنعتی و معدنی ، صنایع‌دستی ۳۲ طرح و ۵۷ طرح حمل و نقل برشمرد و گفت:  از ابتدای سال تا کنون ۴۱۰ زن و ۸۸۷ مرد با حمایت کمیته امداد صاحب شغل شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه درمجموع ۵۳ میلیارد ۹۱۵ تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای اجرای این طرح‌ها هزینه ‌شده است، افزود: این تسهیلات از منابع بانکی، تسهیلات اشتغال روستایی، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و سایر منابع پرداخت‌شده است.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.