بانوی دونده کشورمان درباره وضعیتش در دوران کرونایی توضیحاتی داد.

فرزانه فصیحی دونده ملی پوش کشورمان و رکورد دار دوی ۶۰ متر بانوان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وضعیت تمریناتش در دوران کرونایی اظهار کرد: خدا را شکر تمریناتم را به صورت منظم و با برنامه انجام می‌دهم. همچنین فدراسیون دو و میدانی برنامه ریزی خوبی انجام داده است تا همه ورزشکاران بتوانند در ورزشگاه آفتاب انقلاب با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تمرین کنند.

بانوی دونده کشورمان درباره اینکه چه زمانی راهی صربستان می‌شود، گفت: من به زودی قصد دارم به صربستان برگردم و تمرینات خود را در آنجا ادامه بدهم. همچنین برای مسابقات  قهرمانی جهان برنامه دارم و اصلا هدفم صرفا حضور در مسابقات نیست و می‌خواهم به عنوان یک دونده مهم در این رقابت‌ها شرکت کنم. همچنین  هماهنگی‌های لازم را برای حضور در چند تورنمنت سطح یک جهانی را انجام می‌دهم تا با آمادگی کامل به چین سفر کنم.  

حضور در مسابقات آسیایی و جهانی مهمترین برنامه هایم هستند 

فصیحی درباره برنامه هایش برای حضور در مسابقات گفت: برنامه ام تا سال آینده مشخص شده است و به فدراسیون دو و میدانی هم این برنامه را ارائه دادم و پاسخ خوبی هم از سوی مسئولان دریافت کردم. حضور در رقابت هایی همانند قهرمانی داخل سالن جهان،  قهرمانی آسیا،  ساحلی آسیا و داخل سالن آسیا از مهمترین برنامه هایمان به شمار می‌آیند.

خوشحالم دو و میدانی تعیین تکلیف شد 

بانوی دونده کشورمان درباره صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد: صیامی ورزشکار و مربی دو و میدانی بوده است و چندین سال  هم به عنوان دبیر در فدراسیون دو و میدانی مشغول به فعالیت بود و اکنون هم او رئیس فدراسیون شده است. من  خوشحال هستم که دو و میدانی تعیین تکلیف شد و به نظرم باید به رئیس جدید زمان بدهیم تا وضعیت این رشته ورزشی را سر وسامان بدهد.  

فصیحی درباره اینکه دو و میدانی در سال المپیک می‌تواند تعداد سهمیه‌های خود را افزایش بدهد، گفت: به نظرم دو و میدانی می‌تواند ۳ سهمیه المپیک بگیرد و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.  

او درباره اینکه چرا بانوان ما نمی‌توانند در آسیا مدال بیاورند و سهمیه المپیک کسب کنند؟ اظهار کرد: به هر حال مدال آوری و کسب سهمیه المپیک فرایندی دارد که باید مسیر خود را طی کند. البته این موضوع فقط مخصوص بانوان  دو و میدانی نیست و اتفاقا دختران این رشته ورزشی توانایی‌های زیادی دارند.  من فقط می‌گویم باید ببینیم چه چیزی کاشتیم و چه می‌خواهیم برداشت کنیم. من سال گذشته برای اولین بار در بخش بانوان توانستم ورودی مسابقات قهرمانی داخل سالن جهان را کسب کنم و امیدوارم اولین‌ها همین طور ادامه پیدا کند و ورودی المپیک هم به دست آورم.  

او در پایان گفت: امیدوارم بتوانم با همین انگیزه و توان جلو بروم و خداوند همیشه برای من بهترین‌ها را در نظر گرفته  است.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار