رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از اعمال قانون ۵۸۰ خودروی متخلف در جاده‌های استان از آغاز اجرای محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : از آغاز اجرای محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی ۸ هزار و ۱۱۵ دستگاه خودرو به مبداهایشان بازگشت داده شدند.

او گفت : در یک هفته‌ای که از اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی گذشته تردد در محور‌های استان کرمانشاه ۴۳ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه ۲۰ تیم پلیس راه در ورودی شهر‌های استان مستقر هستند، افزود: تمام جاده‌های اصلی استان در کنترل ۳۰ سامانه هوشمند قرار دارند که در صورت مشاهده خودرو‌های پلاک غیر بومی پیام تخلف برای رانندگان ارسال می‌شود.

 محمد حیدری با تاکید بر اینکه ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است، افزود: جریمه ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و به شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان است.

او ادامه داد: خوشبختانه در این یک هفته با همراهی خوب مردم اعمال قانون‌های حداقلی داشتیم و از شهروندان می‌خواهیم در روز‌های باقی مانده نیز نهایت همکاری را در اجرای طرح داشته باشند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.