جانشین ستاد مدیریت و پیشگیری از بحران مراغه از برگزاری تمرین زلزله و ایمنی به صورت مجازی و با هدف ارتقای سطح آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،مسکینی جانشین ستاد مدیریت و پیشگیری از بحران مراغه گفت: دستگاه‌های امدادی آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در قالب تمرین زلزله و ایمنی، آمادگی خود را برای مقابله با حوادث غیرمترقبه از جمله زلزله به نمایش گذاشتند.

او افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، این تمرین، با رعایت ضوابط بهداشتی و به صورت مجازی و با رژه خودرو‌های امدادی برگزار شد.

مسکینی گفت: آماده سازی نیرو‌های امدادی در قالب رزمایش و مانورها، زمینه ساز ایجاد هماهنگی بیشتر برون بخشی برای پیشگیری و نیز آمادگی مناسب برای خدمات رسانی در صورت بروز هرگونه حادثه غیرمترقبه است.

او  افزود: با توجه به زلزله خیز بودن کشورمان، ایجاد تمهیدات لازم برای پیشگیری و نیز مقابله با پیامد‌های حوادث غیرمترقبه به ویژه زلزله و سیل حیاتی است.

او گفت: دستگاه‌های امدادرسان نقش مهمی در ارائه خدمات در زمان بروز حوادث غیرمترقبه داشته و باید نیروی انسانی و تجهیزات امدادی خود را روزآمد نگه دارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.