کارشناس مسائل بین الملل معتقد است که اتاق فرماندهی ترور شهید قاسم سلیمانی، فرمان ترور شهید فخری زاده را صادر کرد.

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ترور شهید محسن فخری زاده، گفت: همان اتاق فرماندهی ترور بین رژیم صهیونیستی، عربستان، آمریکا و سازمان‌های اطلاعاتی و جاسوسی که با یکدیگر برای ترور شهید قاسم سلیمانی همکاری کردند، فرمان ترور شهید فخری زاده را صادر کرد.

او افزود: ترامپ می‌خواهد در این مدت کوتاهی که از عمر ریاست جمهوری اش باقی مانده است، منطقه را درگیر یک جنگ همه جانبه کند، با توجه به اینکه قانون اساسی واشنگتن به رئیس جمهوری که در حال جنگ است، این اجازه را می‌دهد که انتقال قدرت را به تاخیر بیاندازد و مانع از انتقال قدرت به بایدن شود، او درصدد ایجاد جنگ است.

کنعانی مقدم ادامه داد: رژیم صهیونیستی با توجه به اینکه نتوانسته است مانعی برای مقاومت و پیشرفت‌های هسته‌ای و موشکی ایران ایجاد کنند، دست به اقدام مذبوحانه‌ای زده و ساده‌ترین کار یعنی ترور در یک کشور را توسط گروه‌های نفوذی و اطلاعاتی خود انجام داد.


بیشتر بخوانید


این کارشناس مسائل بین الملل گفت: رژیم صهیونیستی در محاسبات خود تصور کرده است که ایران وارد یک اقدام متقابلی خواهد شد تا بهانه‌ لازم را برای اقدام نظامی آنها علیه کشور ما فراهم کند. قطعا کشور ما انتقام خواهد گرفت، اما اینکه چه زمانی، در چه مکانی و به چه صورتی باشد، متفاوت است.

او افزود: عاملان این ترور که در داخل کشورمان هستند، محاکمه و اعدام می‌شوند، اما از عامران آن و افرادی که به این ترور کمک کردند هم انتقام خواهیم گرفت. این بار مقاومت در تل آویو و هیفا بالاترین مقامات ارشد رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار