به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به لزوم رعايت حقوق مسافر در پروازها، شفافيت نحوه ارائه خدمات و تسهيلات شركتهای هواپيمايی و تحقق هرچه بيشتر اهداف نظارت و پايش سازمان بر عملكرد شركتهای هواپيمايی از جهت رعايت حقوق مسافر و همچنين ايجاد شرايط رقابتی و حق انتخاب و اختيار در دريافت تسهيلات بليت برای مسافران، امكان رويت و مطالعه عملكرد شركتهای مذكور در سامانه سازمان هواپیمایی کشور فراهم میشود.
لذا از تاريخ اول دی ماه امسال، نمودار ميزان و درصد شكايات، نحوه پاسخگویی به مسافران و خدمات و تسهيلات ارائه شده توسط شركتهای هواپيمايی به صورت ماهانه در سايت سازمان به نشانی www.cao.ir بارگذاری خواهد شد.
گفتنی است، مسافران میتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری مطرح و پیگیری کنند.
انتهای پیام/