نماینده ولی فقیه در لرستان:

راه شهید فخری‌زاده هرگز متوقف نخواهد شد

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: راهی را که شهید "فخری‌زاده ها" آغاز کرده‌اند، هرگز متوقف نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح  را تسلیت گفت و افزود: بار دیگر تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه، یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

او در این پیام اظهار داشت: شهید دکتر محسن فخری زاده؛ رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود که در طول دوران عمر با برکت خود منشأ خدمات فراوانی شده بود و توانسته بود توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: ترور این دانشمند توانا و شایسته گرچه تلخ و آسیبی به مجموعه دفاعی کشور بود، اما دشمنان نادان بدانند راهی را که شهید فخری زاده‌ها آغاز کرده‌اند، هرگز متوقف نخواهد شد.

به گفته او گروه‌های تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور هم بدانند که انتقام سختی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

عناصر تروریستی مسلح، بعد از ظهر جمعه هفتم آذر ماه خودروی حامل محسن فخری‌زاده دانشمند هسته ای کشور را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۱:۲۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
سلام اگر با بینش انقلابی اسلامی با نفوذی ها در خاکریز صهیونیست ها برخورد شود . صهیونیست ها می خواهند با تحریم و ترور در جنگ اقتصادی پیروز شوند و از سربازان خط مقدم خود برای احتکار و قاچاق و اختلاس و ... استفاده می کنند لذا قوه قضائیه باید همانند قوانین جنگ سخت با سربازان خط مقدم صهیونیست ها برخورد و اشد مجازات همراه با مصادره کلیه اموال منقول و غیر منقول آنها صهیونیست را مایوس نماید تا شاهد چنین ترور های ناجوانمردانه نباشیم . مطمئنا نفوذی های احتکار گر و قاچاقچی کالا و ارز همدست این تروریست ها بوده اند