فرمانده سپاه امیرالمومنین صدرا گفت: در روز پایانی هفته بسیج ۲ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش بزرگ کمک مومنانه در شهر جدید صدرا توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ۲ هزار بسته معیشتی در رزمایش بزرگ کمک مومنانه توسط ناحیه امیرالمومنین (ع) شهر جدید صدرا میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و بی‌بضاعت این شهر توزیع شد.

سرهنگ پاسدار علی همتی سروستانی گفت: این بسته‌های معیشتی توسط خیران شامل اقلام ضروری برنج، روغن، حبوبات به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان تهیه شده که میان اقشار هدف شناسایی شده توزیع می‌شود.

او با تصریح بر اینکه در این راستا ۱۷۰ کارگر نیازمند در شهر جدید صدرا شناسایی شده که تعدادی از این جامعه هدف را تشکیل می‌دهد، اظهار داشت: مابقی بسته‌ها میان خانواده‌های دیگر شناسایی شده توسط گروه‌های جهادی بسیجی توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین صدرا با بیان اینکه در دو ماه گذشته که این ناحیه شروع به فعالیت کرده، تعداد ۲۵ هزار ماسک توسط بسیج میان شهروندان توزیع شده است، ادامه داد: همچنین با تهیه مواد ضدعفونی توسط شرکت عمران صدرا و شهرداری این شهر، کار ضدعفونی کردن شهر صدرا همچون مجتمع‌های مسکونی توسط جهادگران بسیجی آغاز شده است.

همتی سروستانی با بیان اینکه ایست و بازرسی‌های شبانه جهت تأمین امنیت این شهر توسط بسیج در دستور کار است، افزود: از امروز کار تهیه و تولید ماسک با تاسیس دو کارگاه تولیدی در این شهر آغاز شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار