فرماندهی عملیات مشترک عراق تاکید کرد گروهک‌های تروریستی داعش در مرحله فروپاشی و شکستی بزرگ قرار دارند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد نیوز، فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز (جمعه) تاکید کرد که گروهک‌های تروریستی داعش هم اکنون در مرحله فروپاشی و شکستی بزرگ قرار دارند و حملات آنان کاهش یافته است.

«تحسین الحفاجی» سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق، افزود: گروهک‌های تروریستی داعش در سال جاری به شدت شکست خوردند و تعداد حملات تروریستی آنان به علت عملیات‌هایی که نیرو‌های امنیتی به ویژه تلاش‌های اطلاعاتی نیرو‌های عراقی بسیار کاهش یافته است و هم اکنون در حال فروپاشی هستند.

او گفت: نیرو‌های امنیتی عملیات‌های اطلاعاتی خود را ادامه می‌دهند چرا که این اقدام گروهک‌ها و تجمع‌های تروریستی را به شدت تحت فشار قرار داده است.

الخفاجی خطاب به مردم عراق گفت: مردم باید آگاه باشند که آنچه این گروهک‌های تروریستی مطرح می‌کنند دروغ‌هایی با تصاویر و فیلم‌های آرشیوی است که سعی دارند روحیه از بین رفته عناصر خود را بازگردانند، زیرا تروریست‌ها ضربات متوالی خورده و عناصر و سرکرده‌های آن‌ها دستگیر شده اند.

فواد حسین، وزیر خارجه عراق نیز دیروز (پنج‌شنبه) تاکید کرد که گروه تروریستی داعش در دوره اخیر فعالیت‌های خود را برای خودنمایی افزایش داده است در حالی که ماه‌های قبل فعالیت چندانی نداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
روزي كه داعش نابود بشه بايد عيد جهاني اعلام بشه/
آخرین اخبار