فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: در سومین مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و فرهنگی بین مردم توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در آیین توزیع بسته‌های کمک مومنانه سپاه الغدیر استان، گفت: سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با سراسر کشور در ۸۲۰ پایگاه مقاومت بسیج و مسجد یزد آغاز شد.

او با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۰ هزار بسته معیشتی، فرهنگی و بهداشتی در استان توزیع شده است، افزود: در سومین مرحله بیش از ۲۰ هزار بسته توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه این رویداد با محوریت دومین کنگره ملی شهدای استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: در راستای برگزاری این کنگره نیز ۴۰ هزار بسته معیشتی و ۴۰ هزار بسته بهداشتی تهیه و توزیع شده است.

سردار پورشمسی با بیان اینکه چهل برنامه شاخص برای کنگره ملی شهدای استان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: یکی دیگر از این برنامه‌ها تهیه جهیزیه برای نوعروسان بود که در سومین مرحله ۷۲ سری جهیزیه کامل تهیه و توزیع شد.

او اظهار کرد: به همت مسئولان، پایگاه‌های مقاومت و ائمه جمعه و جماعت استان قرارگاه‌های ملی قوت گرفته تا بتوانیم با همکاری آن‌ها میدان عمل خوبی برای کمک به آسیب دیدگان از کرونا داشته باشیم.

پورشمسی گفت: این اقدامات به منظور مهار ویروس کرونا، کاهش بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها و در نهایت قطع زنجیره کرونا در حال انجام است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار