مدیرصندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان گلستان از پرداخت ۴۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و اقشار نیازمند استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  جواد فردی، مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان گلستان گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه در حوزه اشتغال، وام کارگشایی، ودیعه مسکن و احداث و خرید و مسکن به مددجویان و نیازمندان در هشت ماهه امسال پرداخت شد.


جواد فردی ادامه داد: با توجه به گذشت حدود ۲ ماه از سال تحصیلی، تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان به دانشجویان اختصاص یافته است، مبلغ این وام برای دانشجویان کارشناسی تا دکتری از پنج تا ۲۰ میلیون تومان متغیر است.


فردی به شیوع ویروس کرونا در کشور و شرایط سخت اقتصادی خانواده‌های نیازمند اشاره کرد و گفت: صندوق امداد ولایت برای کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا، مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان به خانواده‌های زندانیان نیازمند، ۶۸۰ میلیون تومان به جامعه هدف سازمان بهزیستی ومبلغ ۵۴۰ میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد با همکاری بنیاد مستضعفان پرداخت کرده است.

او با اشاره به افزایش ناگهانی رهن و اجاره مسکن و تورم افسارگسیخته در این بخش، خاطرنشان کرد: با مشارکت بنیاد مستضعفان، ۲ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان اعتبار قرض‌الحسنه برای ودیعه مسکن ۱۲۴ خانواده نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا پرداخت شده است.

 

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان گلستان با دعوت خیران و مردم نیکوکار برای سپرده‌گذاری در این صندوق گفت: میزان جذب سپرده در هشت ماهه نخست به ۵ میلیارد تومان رسیده است.


فردی تاکید کرد: به مردم نیکوکار اطمینان می‌دهیم تمام سپرده آنان در این صندوق، به صورت قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت می‌شود.

 

انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.