قرارگاه جهادی سلامت محله‌محور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در زرندیه راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت هفته بسیج و در راستای مقابله با کرونا در مراسمی قرارگاه جهادی سلامت و محله‌محور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت در شهرستان زرندیه راه اندازی شد.

سرهنگ حسین روح افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این قرارگاه با استفاده از همه ظرفیت‌های محلی تمام سعی و تلاش خودرو به کار خواهد برد که انشالله به زودی شاهد این باشیم که هیچ اثری از ویروس منحوس کرونا در شهرستان زرندیه نباشد.

سرهنگ روح افزا افزود: در این طرح تیم‌های شبکه بهداشت درمان با استفاده از ظرفیت بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج و با مسئولیت و هدایت روحانیون و امام جماعت محل در بحث ضد عفونی و پیشگیری و آگاه سازی مردم، غربالگری و کمک‌های مومنانه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: مباحث تخصصی و بهداشت و درمان با هدایت دوستان در مجموعه شبکه بهداشت و درمان انجام خواهد گرفت و بسیجیان آموزش‌های لازم را در این زمینه خواهند دید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه ادامه داد: هماهنگی‌های خوبی در مجموعه شهرستان با فرماندار، امام جمعه و مجموعه ادارات و ارگان‌ها و نهاد‌ها به عمل آمده که انشاءالله در این طرح همه ظرفیت‌ها و همه مسئولین و مردم و بسیج و روحانیت در کنار همدیگر با لطف و عنایت الهی انجام وظیفه خواهیم کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار