رژه شناورهای بسیج دریایی برای نخستین بار با رمز یا رسول الله در آب‌های نیلگون خلیج فارس در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، رژه شناورهای بسیج دریایی برای نخستین بار با رمز یا رسول الله و با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح امروز در آب‌های نیلگون خلیج فارس در بندرعباس برگزار شد.

سردار عباس غلامشاهی، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این رزمایش هزار فروند از شناور‌های بسیج دریایی ونیروی دریایی سپاه، ۲۸ ناو گروه نیمه سنگین (لنج) و ۴۰ ناوگروه سبک شرکت داشتند.

سردار غلامشاهی افزود: نمایش اقتدار دفاعی بسیج دریایی، تجلی وحدت و همبستگی بسیج با رهبر معظم انقلاب از اهداف برگزاری این رزمایش است.

سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم رژه بسیج دریایی گفت:برگزاری این رژه مقتدر دریایی نمایشی از اقتدار و عزت نظام ولایتمدار و مردمی جمهوری اسلامی ایران است.

دریادار تنگسیری افزود: پیام این رزمایش صلح، دوستی، برادری، ایثار، ولایتمداری و ایجاد امنیت پایدار در سواحل خلیج فارس و دریای عمان است.

او گفت: این رژه در حوزه رزم نیز موجب ارتقای سطح کمی و کیفی آمادگی‌ها و سازماندهی منظم و کارآمد ناوگرو‌های بسیج دریایی می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بسیج در همه حوادث طبیعی خوش درخشیده و بسیجیان با ایثار، اخلاص، روحیه جهادی و انقلابی در قالب سازمان بسیج دریایی، حضوری فعال و وصف نشدنی برای کمک و امدادرسانی به موقع به هموطنان عزیزمان در سیل گرگان، غرب کشور، خوزستان، غرب استان هرمزگان و منطقه بشاگرد و جاسک داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه درهرمزگان هم گفت: بسیج سرمایه و ارکان اصلی تمدن نوین جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام عبادی زاده افزود:بسیج ظرفیتی بزرگ است و تشکیل بسیج دریایی یکی از ابتکارات نیروی دریایی سپاه است که توانسته اند شناور سبک ونیمه سنگین محلی را به خدمت بگیرند.

فریدون همتی، استاندار هرمزگان هم در این مراسم گفت: بسیج با توان بالای خود می‌تواند با هر دشمن متجاوزی مقابله کند.

همتی با اشاره به اینکه امنیت خلیج فارس امروز مدیون بسیج مردمی در کنار نیرو‌های رسمی است، افزود: این امنیت موجب شده است تا بیگانگان نتوانند در خلیج فارس مزاحمت ایجاد کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.