فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبرداد.

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در نهاوندسرهنگ شا احمد ساکی فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،در این خصوص با اشاره به کشف ۶ کیلو مواد مخدر از سوی ماموران پلیس، گفت: ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با هماهنگی مقام قضایی منزل ۲نفر از خرده فروشان مواد مخدر را بازرسی نمودند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی دربازرسی ۲منزل ذکرشده موفق شدند ۶کیلوگرم تریاک را کشف و۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر را دستگیروتحویل مقامات قضایی نمایند.

اوبیان کرد:همچنین ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی دو باب منزل را که اقدام به دپو سیگار خارجی کرده بودند بازرسی و تعداد ۶۰هزار نخ سیگار خارجی قاچاق نیزکشف کردند که پرونده دراین خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

سرهنگ ساکی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بخش گیان این شهرستان در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و افزود: از مهمترین نتایج و کشفیات این طرح می‌توان به کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک نفر در این راستا، کشف یک دستگاه خودرو نیسان سرقتی و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، کشف بیش از ۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ نفر در حوزه مواد مخدر همچنین دستگیری ۷ متهم در حوزه سایر جرایم اشاره کرد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.