اعمال محدودیت سفر هوایی در فرودگاه شیراز

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: محدودیت سفر هوایی در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا کریم آقایی از اعمال محدودیت سفر هوایی برای افراد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در فرودگاه بین‌المللی شیراز خبر داد و گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا در مورد عدم جابه‌جایی مسافران دارای تست کرونای مثبت و با هدف تسریع در قطع زنجیره انتقال ویروس، هر گونه جا‌به‌جایی مسافر مبتلا به ویروس کرونا به صورت هوایی ممنوع است.

او افزود: تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و دفاتر فروش بلیت هواپیما به سامانه شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا متصل هستند، بنابراین در زمان فروش بلیت از وضعیت افراد استعلام گرفته شده و در صورت ابتلا مسافر به ویروس کرونا بلیت صادر نمی‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس ادامه داد: در زمان حضور مسافر در فرودگاه نیز وضعیت ابتلا از طریق سامانه مذکور مجددا بررسی می‌شود و در صورت ابتلا مسافر به ویروس کرونا کارت پرواز ارائه نمی‌شود.

کریم آقایی تاکید کرد: بدین منظور مسافرانی که به ویروس کرونا مبتلا شده و نام آن‌ها در سامانه نیز درج شده است پس از اطمینان از بهبودی کامل و تنها با ارائه تست منفی کرونا می‌توانند برای تهیه بلیت اقدام کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.