فرمانده ناحیه سپاه ولیعصر (عج) رامشیر گفت: یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و کمک آموزشی در هفته بسیج بین نیازمندان این شهرستان توزیع خواهد شد.

سرهنگ دوم پاسدار منصوری فرمانده ناحیه سپاه ولیعصر (عج) رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن هفته بسیج گفت: رزمایش توزیع کمک‌های مومنانه بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا به منظور لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری برگزار شد.

او با اشاره به همکاری خیرین و نیکوکاران از طریق اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای تهیه بسته‌های معیشتی افزود: مقرر شده بسته‌های تهیه شده در هفته بسیج به همت گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج بین خانواده‌های نیازمند توزیع شوند.

سرهنگ دوم پاسدار منصوری با اشاره به تهیه یک هزار و ۳۰۰ بسته کمک‌های غیرنقدی اظهار داشت: ۹۰۰ بسته معیشتی شامل؛ موادغذایی و بهداشتی و ۴۰۰ بسته کمک آموزشی برای دانش آموزان بی بضاعت آماده شده است وب هتدریج در اختیار نیازمندان واقعی و شناسایی شده قرار خواهند گرفت.

به گفته فرمانده ناحیه سپاه ولیعصر (عج) رامشیر، ۶ مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات در این شهرستان اجرا و حدود ۶ هزار بسته‌های معیشتی شامل؛ مواد غذایی، مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده و لوازم التحریر به نیازمندان و افراد بی بضاعت اهدا شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.