کمیته جوانان جامعه اسلامی مدیران درباره آمار روز افزون کرونا بیانیه‌ای منتشر کرد.

نتیجه حاصل از مدیریت بیماری کرونا مناسب نیستبه گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته جوانان جامعه اسلامی مدیران درباره آمار روز افزون کرونا بیانیه‌ای را منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است : 

«نتیجه حاصل از مدیریت بیماری کرونا در کشور با توجه به میزان فراگیری آن مناسب نبوده و متاسفانه شاهد آمار‌های قابل قبولی در کشور نیستیم و فوت روزانه نزدیک به ۵۰۰ نفر از هموطنانمان بسیار دردناک است. همچنین در آستانه اجرای تدابیر قاطعانه ستاد ملی مبارزه با کرونا، متاسفانه از سوی یکی از معاونان وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استعفایی صورت گرفت که موجبات تشویش اذهان جامعه را پدید آورد. هر چند اقدام به اجرای محدودیت‌های سختگیرانه شاید کمی با تاخیر انجام پذیرفت، با این وجود مصوبه مذکور مورد تایید جامعه واقع شد و در عمل نیز اجرای آن با مشارکت قاطبه مردم در حال پیگیری است.

این تحت تاثیر قراردادن اطمینان مردم به نظام سلامت کشور در حالی رخ داد که کادر درمان در سرتاسر کشور در جهادی آشکار در حال خدمت به مردم هستند. از آنجایی که کمیته جوانان جامعه اسلامی مدیران در جایگاهی نیست که به صورت تخصصی نسبت به عملکرد این فرد قضاوت نماید، به این مباحث ورود نخواهد داشت. اما به این دلیل که نمی‌توان برای زمان طرح این استعفا هیچ نیت خیری قائل شد. این نوع اعلام کناره گیری را مصداق تشویش اذهان عمومی و ترک فعل در شرایط حساس تشخیص می‌دهد و از مسئولین محترم قوه محترم قضائیه که به حق در مسیر افزایش سرمایه اجتماعی کشور به خوبی در حال انجام وظیفه هستند، می‌خواهد با ورود به مساله، این اقدامات مشکوک را مورد رسیدگی قرار دهد.

گفتنی است این کمیته آمادگی دارد موضوع طرح شکایت علیه برهم زنندگان آرامش جامعه را در دستور کار قرار داده و راسا نسبت به احقاق حقوق مردم اقدام نماید.»


بیشتر بخوانید

راهکار‌های ساده برای از بین بردن علائم کرونا در خانه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار