فرمانده هوافضای سپاه پاسداران:

توانمندی‌های بسیج تحسین‌برانگیز است

سردار حاجی‌زاده در پیامی به مناسبت هفته بسیج تأکید کرد: بسیج توانمندی‌های تحسین برانگیز و عظیمی را از بدو تأسیس به نمایش گذاشته است.

نیروی دریایی ارتش در اوج آمادگی دفاعی استبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت هفته بسیج سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسیج حقیقتی شبیه به افسانه‌ها است.»

حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین سپاه

سرتیپ پاسدار برادر غلامرضا سلیمانی

هفته بسیج یادآور ازخودگذشتگی و جانفشانی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است.

یادگاران شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی آن را بنا نهاد؛ این نشان از دوراندیشی و نگاه راهبردی و همه‌جانبه آن پیر فرزانه بود.

بسیج توانمندی‌های تحسین‌برانگیز و عظیمی را از بدو تأسیس به نمایش گذاشته و به اعتراف دوست و دشمن، مایه افتخار و سربلندی اسلام، انقلاب و کشور شده است. شواهد نشان می‌دهد بسیج هنوز توانمندی‌های ناشناخته‌ای دارد که اگر شناخته شود و مورد تکریم، حمایت، هدایت و مدیریت قرار گیرد، می‌توان از قدرت و توان عظیم و خودجوش بسیج برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره‌مند شد و از این توانمندی‌ها می‌توان در عرصه‌های سازندگی، اقتصادی، فرهنگی، دفاعی و دیگر زمینه‌ها که باید شناخته شود استفاده نمود.

بسیج بهترین پشتوانه علمی، فرهنگی و دفاعی برای انقلاب مقدس الهی است.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم هفته مبارک بسیج را به جنابعالی و همه بسیجیان جان‌برکف و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون را از خداوند متعال تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار