قدیر گفت:براساس ارزیابی صورت گرفته از ابتدای اجرای محدودیت کرونایی حدود۸۰ درصد از اصناف قم با این طرح همراهی کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم ،در جلسه ستاد پیشگیری و هماهنگی فرماندهی عملیات پاسخ به بحران رعایت شیوه نامه بهداشتی مقابله با کرونا از سوی اصناف را خوب ارزیابی کرد و گفت:در مدت اجرای این طرح ۱۳ هزار و ۵۶۶ مورد بازرسی از اماکن عمومی و اصناف صورت گرفته که منجر به غیر فعال شدن ۷۰۰ واحد صنفی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم نیز از کاهش روند ابتلا به کرونا در سایه رعایت شیوه نامه‌ها در استان خبر داد و افزود: در صورت ادامه همین شرایط پیش بینی می‌شود ظرف ۲ هفته آینده روند بستری و فوتی‌ها نیز دراستان شیب کاهشی پیدا کند.

قدیر در عین حال بر شکننده بودن شرایط استان تاکید کرد و افزود در صورت رعایت نشدن و اجرای ضعیف شیوه نامه‌های بهداشتی احتمال مواجه با موج‌های بعدی ابتلا به کرونا در استان بسیار محتمل است.

سرهنگ اشرفی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان هم از اجرای محدودیت‌ها با حضور ۸ گروه و ۱۲۸ دوربین متحرک در استان خبر دادو گفت: از زمان اجرای محدودیت‌ها شاهد کاهش ۴۰ درصدی تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان هستیم.

سرمست استاندار قم هم حضور میدانی مدیران و مسئولان در حوزه عملیاتی را مهم دانست و از مدیران خواست با حضور و نظارت میدانی مسائل را پیگیری کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار