فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان ۳ کلاهبردار حرفه‌ای در بندرعباس و یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر وقوع یک فقره کلاهبرداری در خصوص خرید و فروش ۲۳ کیلوگرم طلای نو به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار جعفری افزود: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد که فردی به هویت معلوم با همدستی چند نفر اقدام به انجام معاملات کاغذی (صوری) و فردایی طلا و سکه کرده و با انجام معاملات کاغذی موجب بر هم زدن ثبات در بازار طلا و ضربه به اقتصاد کشور و تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی و کارگاه‌های تولید طلا و جواهر و کسب و کار‌های واقعی شده اند.

او گفت: ماموران ضمن شناسایی مخفیگاه یکی از متهمان در یکی از استان‌های همجوار، با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی به محل سکونت متهم اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش سیستم و تجهیزات رایانه ای، گوشی‌های هوشمند و دفاتر مربوط به معاملات کاغذی و فردایی طلا و سکه کشف و ضبط کردند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: متهم دستگیر شده به بندرعباس منتقل شد و در بازجویی‌های صورت گرفته به جرم ارتکابی با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

سردار جعفری گفت: با تلاش‌های صورت گرفته دو همدست متهم نیز دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.