۳۸۵ میلیارد ریال بین شهرداری‌های استان چهارمحال و بختیاری در سال جاری توزیع شد.

توزیع ۳۸۵ میلیارد ریال بین شهرداری‌هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سالار حسین‌پور معاون دفتر امور شهری و شورا‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش‌های دولت برای توسعه زیرساخت‌های شهری گفت: از ابتدای امسال، ۳۸۵ میلیارد ریال بین شهرداری‌های این استان توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


او تأکید کرد: این اعتبار بین ۴۲ شهرداری در استان توزیع و به حساب شهرداری‌ها واریز شد که از این مبلغ ۳۵۹ میلیارد ریال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده، ۱۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۵۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و مبلغ هفت میلیارد ریال از محل کمک به تأمین توسعه ناوگان حمل و نقل تأمین و اختصاص داده شده است.

حسین‌پور افزود: در این مدت، شش دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک و ۲۸ دستگاه تجهیزات تنفسی ویژه خدمات واحد‌ها و سازمان‌های آتش‌نشانی به شهرداری‌های استان تحویل داده شد.

او اضافه کرد: ارزش این ماشین‌آلات و تجهیزات ۳۰ میلیارد ریال بود که از این مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری‌ها و مابقی از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.