لطفی از انتشار رایگان کتاب‌های الکترونیکی تهران توسط انجمن تهران شناسی خبر داد.

ندا لطفی مهیاری دبیر انجمن تهران شناسی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به توزیع رایگان کتاب‌های تهران شناسی توسط این انجمن، اظهار کرد: انجمن تهران شناسی، یک بنگاه اقتصادی نیست، بنا هم ندارد تا از یک نهاد مدنی و فرهنگی به مجموعه‌ای اقتصادی تبدیل شود. شرایط دشوار کنونی به مجموعه‌های فرهنگی بیش از سایر بخش‌ها لطمه وارد کرده است. این نهاد‌ها به ویژه در بخش خصوصی همواره سخت‌ترین شرایط اقتصادی را تجربه می‌کنند. یکی از اهداف انجمن تهران شناسی، تولید علم و عرضه ارزان قیمت آن به مخاطبین است.

دبیر انجمن تهران شناسی افزود: رسیدن به این هدف مهم و اساسی، در شرایط کنونی جامعه برای ما اولویت بیشتری پیدا کرده است، به همین منظور انتشار نسخه الکترونیک نشریه تهران را در قالب «تهران پلاس» از ماه‌های پیش آغاز کرده و تاکنون موفق به عرضه دو شماره از آن شده‌ایم. در حوزه گردشگری شهری نیز با همکاری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و شهرداری مناطق تهران، مجموعه بازدید‌های رایگانی را تدارک دیده و به مرحله اجرا درآوردیم که گزارش مبسوط آن پیش‌تر ارائه شده است.

لطفی  یادآور شد: «کتاب تهران» گام سوم ما در رسیدن به هدفی بزرگ است. پروژه‌ای که بنا داریم به صورت منسجم و مستمر آن را پیگیری کرده و به صورت رایگان در اختیار مخاطبین خود قرار دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار