وزارتخانه‌های خارجه، دفاع و بهداشت آمریکا از همکاری با تیم انتقالی جو بایدن خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یو اس‌ای نیوز، وزارتخانه‌های بهداشت، خارجه و دفاع آمریکا از آغاز همکاری خود با تیم انتقالی جون بایدن، رئیس جمهور منتخب این کشور خبر دادند.

بر اساس این گزارش، الکس ایزار، وزیر بهداشت آمریکا اعلام کرد پس از اذعان اداره خدمات عمومی به پیروزی بایدن در دوشنبه شب (بهئ وقت محلی) وزارتخانه اش در تماس با تیم انتقالی جو بایدن است.

او گفت: مسئول ارشد ما اریکا شوارتز که فعالیت‌های انتقالی ما را رهبری می‌کرد، شب گذشته با تیم انتقالی بایدن در تماس بوده است.
گفتنی است پیشتر دادگاه عالی نوادا، پیروزی جو بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت تأیید کرد. این در حالی است که قبل از آن نیز «تام ولف» (Tom Wolf) فرماندار ایالت پنسیلوانیا، در توییتی از پیروزی جو بایدن در این ایالت خبر داد.

تام ولف، فرماندار ایالت پنسیلوانیا امروز در توییتی نوشت: من می‌خواهم از مقامات انتخاباتی که یک انتخابات آزاد و عادلانه را در طول دوره‌ای چالش برانگیز در تاریخ کشور برگزار کردند، تشکر کنم.

فرماندار پنسیلوانیا در ادامه نوشت: نیرو‌های انتخاباتی ما مورد حملات مداوم قرار می‌گیرند (اما) آن‌ها عملکردی قابل تحسین و افتخار آمیز داشته اند.

تأیید پیروزی بایدن در ایالت پنسیلوانیا یک روز پس از ان صورت می‌گیرد که ایالت میشیگان نیز تأیید کرد جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا و معاون باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در آن ایالت پیروز شده است.

این مسأله همچنین یک روز پس از آن صورتی می‌گیرد که دولت ترامپ اجازه آزادکردن بودجه فدرال را به منظور انتقال قدرت به جو بایدن صادر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار