خطیبی: شخصیت تیمی آلومینیوم را فردا به نمایش می‌گذاریم

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: در بازی فردا مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان، شخصیت تیمی آلومینیوم را به نمایش می‌گذاریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان در رابطه با این دیدار اظهار کرد: ما فردا در سومین بازی لیگ برتری به میدان خواهیم رفت. هفته اول، شرایط مد نظر ما حاصل نشده بود و از روند باشگاه رضایت نداشتیم. در هفته دوم و بازی مقابل سپاهان، روند رو به رشدی را از خودمان به نمایش گذاشتیم.

او ادامه داد: سبک بازی ما برای دیدار فردا متفاوت خواهد بود. تیم مس رفسنجان از کادر فنی خوب و کار بلدی برخوردار است. ما احترام خاصی برای تیم مس رفسنجان قائل هستیم. امیدواریم فردا به اهدافی که برای این بازی برنامه ریزی کرده ایم، برسیم و به روند رو به رشدمان ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره اهمیت بالای این بازی گفت: ما فردا از امتیاز میزبانی برخوداریم و باید برای کسب ۳ امتیاز بجنگیم. هر ۲ تیم، تازه لیگ برتری شده اند؛ اما نکته برتری رفسنجانی‌ها نسبت به تیم آلومینیوم، شروع جذب بازیکن پس از لیگ برتری شدن است.

او ادامه داد: رفسنجانی‌ها در هماهنگی تیمی از ما جلو‌تر هستند. چند بازیکن جدید ما پس از پایان هفته اول به آلومینیوم اضافه شده‌اند و هماهنگ کردن آن‌ها با یکدیگر چند هفته زمان می‌برد.

او افزود: کادر فنی و آنالیزور‌های تیم ما چندین هفته روی این بازی کار کرده اند. تمامی نقاط ضعف و قوت رفسنجانی‌ها را بررسی کرده ایم و امیدواریم فردا به اولین ۳ امتیاز این فصل برسیم. البته در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و هر تیمی که بهتر از فرصت‌های خود استفاده کند، برنده بازی می‌شود.

خطیبی در خصوص محروم و مصدومان این تیم برای دیدار فردا اظهار کرد: برای بازی فردا هیچ مصدومی نداریم و فقط محمد علینژاد، بازیکن محروم ما در این بازی است.

سرمربی آلومینیوم درباره تغییر دروازه بان خود در بازی فردا بیان کرد: دروازه بان‌ها نقشی کلیدی در تیم‌ها دارند. مربی دروازه بان‌های ما به خوبی کار می‌کند. در حال حاضر تیم آلومینیوم ۴ دروازه بان جوان دارد. ما به دنبال پشتوانه سازی برای تیم ملی هستیم و با بازی دادن به دروازه بان‌های جوان آن‌ها را آب دیده می‌کنیم.

او ادامه داد: هر کدام از دروازه بان‌های جوان ما که بتواند خوب کار کند، در ترکیب اصلی آلومینیوم قرار می‌گیرد.

خطیبی درباره ادامه یا توقف رقابت‌های لیگ برتر در شرایط بحران شیوع کرونا اظهار کرد: در حال حاضر همه مردم در خانه خود به نوعی زندانی هستند. باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرد. جوانان در شرایط فعلی دوست دارند یک سرگرمی داشته باشند که فکر می‌کنم فوتبال می‌تواند سرگرمی آن‌ها باشد.

او ادامه داد: به نظرم تیم‌ها به خوبی شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و سازمان لیگ فوتبال سختگیری زیادی روی این موضوع دارد. به نظرم با رعایت شیوه نامه‌ها می‌توان به رقابت‌های لیگ برتر ادامه داد.

سرمربی آلومینیوم در پایان گفت:‌ای کاش تیمی که الان در اختیار من است را زود‌تر در اختیار داشتم. فردا ما شخصیت تیمی خود را به تیم‌های لیگ برتری نشان می‌دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار