محمد نژآد از کاهش آمار مبتلایان با رعایت پروتکل‌ها و ایجاد محدودیت‌های کرونایی در شهرستان دره شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان دره شهر روز سه شنبه چهارم آذر۹۹ به ریاست محمدنژاد فرماندار شهرستان و با حضور سایر اعضاء و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل فرمانداری دره شهر تشکیل شد.

محمدنژاد فرماندار دره شهر ضمن تبریک ولادت امام حسن عسگری (ع) و گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به آمار‌هایی که طی چند روز گذشته وجود دارد گفت : با رعایت پروتکل‌ها و ایجاد محدودیت‌های تردد آمار مبتلایان و بستری در شهرستان رو به کاهش بوده و از مردم فهیم شهرستان درخواست داریم که ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از تردد‌های غیر ضروری اجتناب داشته باشند تا بتوان این بیماری را کنترل کرد.

 فرماندار دره شهر در این جلسه ضمن تشکر از مدافعان سلامت و مشارکت و همراهی مردم با ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان عنوان کرد : با افرادیکه در رابطه با ابتلای ویروس کرونا سهل انگار و بی توجه هستند و جان خود و دیگر شهروندان را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی و جدی صورت بگیرد.

او بیان کرد :طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا برخی محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها تا زمان مقرر ادامه خواهد داشت لذا از مسئولین خواست نهایت تلاش خود را بکار بگیرند تا شاهد کنترل آمار مبتلایان به این بیماری درشهرستان باشیم.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.