سرهنگ استایی گفت: بسیجیان در همه عرصه‌ها نظیر ناآرامی‌های داخلی، جنگ نرم و تحریم‌ها نشان داده اند که همیشه پای کارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمدرضا استایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهربابک در نشست خبری با اصحاب رسانه شهربابک، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد شهدای والامقام گفت: امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با شناخت دقیقی که از خطرات در مسیر انقلاب داشتند و با روحیه ولایت مداری که در مردم شریف ایران شاهد بودند، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.

او با بیان اینکه بسیج دارای ابعاد ساختار، امکانات، ابزار و تفکر و روحیه شهادت طلبی است، اظهار کرد: تفکر از خودگذشتن بود که باعث پیروزی بسیج در هر ماموریتی شد.

سرهنگ استایی افزود: بسیجیان علاوه بر نقشی که در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایفا کردند، امروز نیز در همه عرصه‌های نظیر ناآرامی‌های داخلی، جنگ نرم و اقتصادی، تحریم‌ها و جبهه‌های جنگ که انقلاب مورد تهدید قرار گیرد، پای کار است.

او تصریح کرد: در جهان مادی امروز، بسیجیان تا مرز از جان گذشتن کوشش دارند و شهدای هشت سال دفاع مقدس نشانی از این صحبت هستند.

سرهنگ استایی بیان کرد: روحیه ایثار و عشق ورزی به کار باعث موفقیت همه دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

او به برخی اقدامات بسیجیان شهربابک اشاره و تصریح کرد: نیرو‌های بسیجی بسیاری در سیل‌های حمیدیه و رودبار جنوب، و در مسئله کرونا برای تهیه ماسک، کنترل ورودی‌های شهرستان، ضدعفونی مکان‌ها و معابر، کمک به کادر درمان و رزمایش کمک مومنانه فعالیت کردند.

سرهنگ استایی اعلام کرد: خوشبختانه با اعمال محدودیت‌ها شاهد کاهش مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در شهرستان شهربابک بوده ایم.

او ضمن درخواست از مردم برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کنار سازمان‌های دیگر، افزود: با هزینه چند میلیاردی مجتمع مس شهربابک و خرید و نصب مخزن ۱۵ تنی اکسیژن مایع، دغدغه‌ی کمبود اکسیژن بیماران کرونایی در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهربابک رفع شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار