معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در خراسان جنوبی به ۱۲ هزار نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۱ آزمایش جدید از افراد مشکوک به کرونا در استان گرفته شد که جواب ۱۸۳ آزمایش شامل ۳۹ بیمار بستری و ۱۴۴ بیمار سرپایی، مثبت قطعی اعلام شده است.

او افزود: از ۱۸۳ بیمار جدید شناسایی شده، ۴۸ نفر مربوط به شهرستان بیرجند، ۲۵ نفر فردوس، ۳۴ نفر قاین، ۲۰ نفر طبس، ۱۶ نفر نهبندان، ۱۳ نفر درمیان، ۶ نفر سربیشه، ۹ نفر سرایان و ۳ نفر نیز مربوط به شهرستان خوسف است.

مهدی زاده بیان کرد: هم اکنون ۳۷۱ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان ‌های استان بستری اند که ۲۳۶ نفر آن‌ها مبتلا به کرونا هستند و از این تعداد ۵۰ نفر در بخش‌ های آی سی یو بستری اند و متأسفانه، حال ۱۲ نفر از آنها وخیم است.


بیشتر بخوانید

 شناسایی ۱۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۹ نفر دیگر در استان در اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند و با این تعداد، آمار کل فوتی‌ های استان به ۵۵۷ نفر رسید.

در خراسان جنوبی تاکنون ۲۸ هزار و ۳۰۹ تست کرونا از افراد مشکوک گرفته شده که از این تعداد ۱۲ هزار نفر مبتلا به کرونا هستند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار