احتمال عرضه گوشی Z Fold3 به همراه قلم

اطلاعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است از پایان کار خانواده Note و استفاده از قلم در گوشی تاشوی بعدی سامسونگ خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ مدتی است روی ساخت گوشی‌های هوشمند با نمایشگر متحرک تمرکز و تاکنون سه نسخه از این نوع گوشی‌ها را روانه بازار کرده است. اما به تازگی گزارشی در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند شرکت سامسونگ گوشی Galaxy Z Fold3 را تا ژوئن سال ۲۰۲۱ عرضه می‌کند؛ اما مهم‌ترین بخش اطلاعات منتشر شده درباره این گوشی، به امکان استفاده از قلم لمسی S Pen در این گوشی مربوط می‌شود، از طرفی هم نباید فراموش کرد که ظاهرا سامسونگ قصد دارد قلم خود را به صورت پیفرش روی این گوشی قرار دهد و خانواده گوشی‌های تاشو خود را به سری Note نزدیک‌تر کند.

چندی پیش اعلام شد که سامسونگ قصد دارد از قلم خود در گوشی Galaxy S21 Ultra استفاده و گوشی Z Fold3 دومین پروژه سامسونگ در سال جاری خواهد بود که از قلم این شرکت استفاده می‌کند؛ اما این موضوع باعث ایجاد شبهاتی در فضای مچازی شده که اعلام می‌کند احتمال کنار گذاشته شدن خانواده Note برای همیشه وجود دارد.

 گوشی Z Fold3

نحوه عملکرد قلم سامسونگ روی گوشی Z Fold3

بر اساس اطلاعات منتشر شده قلم شرکت ساسونگ به کمک دومین نسل از یک گلس بسیار نازک کار می‌کند و می‌تواند به راحتی قلم شرکت سامسونگ را شناسایی کند. از دیگر اطلاعات منتشر شده از گوشی Z Fold3 می‌توان به وجود یک دوربین سلفی زیر نمایشگر اشاره کرد، همچنین شایعاتی مبنی بر وجود دوربین پاپ آپ در این گوشی نیز وجود دارد.

با این حال هنوز این اطلاعات توسط شرکت سامسونگ تایید نشده است و برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه باید تا زمان اعلام رسمی سامسونگ منتظر ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار