سلیمانی دشتکی گفت : برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا ارتباط مردم با مسئولان الکترونیکی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت : ویروس کرونا بیماری خطرناک و ناشناخته‌ای است و ممکن است بسیاری از افراد که علائم ندارند به آن مبتلا شده باشند و از این رو بهترین راهکار الکترونیکی کردن ارتباطات بجای ارتباط حضوری است.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا ادامه داد : از مردم خوب و شریف استان تقاضا دارم تمام ارتباطات اداری که به صورت حضوری خواهد بود را حذف نموده و درخواست‌ها و پیگیری‌های خود را یا به صورت تلفنی یا نامه‌های الکترونیکی یا از طریق سامانه سامد پیگیری نمایند.

استاندار ایلام بیان کرد :  در این شرایط سامانه سامد یا همان شماره تلفن ۱۱۱ بهترین راه برای پیگیری مطالبات مردم است.

او افزود: مردم از این طریق درخواست‌های خود را ارائه دهند و مدیران نیز می‌توانند پاسخگوی خوبی از طریق سامانه سامد به مردم باشند.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به اینکه امروز بیش از یک ساعت و نیم در سامانه سامد حضور یافته و با بیش از ۲۰ نفر از هم استانی‌ها ارتباط برقرار نموده، گفت: در این ارتباط مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی، تسهیلات و یا امهال وام ها، مسائل مالی و کمک معیشتی، مشکل مسکن مهر، تقاضای اشتغال و ... از جمله درخواست‌های مردمی در سامانه سامد بود که همزمان در ارتباط تلفنی با مدیران مربوطه این مسائل و درخواست‌ها به لحظه پیگیری شد و هماهنگی لازم برای رفع مشکل صورت پذیرفت.

او تاکید کرد: تمام سعی ما این است که مدیران حتی در این شرایط سخت ارتباط خود را با مردم قطع نکنند و صادقانه مسایل و مشکلات مردم را پیگیری نمائیم و تا آنجایی که از دست ما برمی‌آید در راه رفع مشکلات گام برداریم.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.