مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در شب نخست اجرای طرح ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ سوم آذرماه تا ۴ بامداد روز چهارم آذرماه ۲۰۰ خودرو اعمال قانون شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، هادی کریمی مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان، اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با شیوع کرونا از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد نباید هیچ تردد خودروی شخصی در شهر انجام شود.

او با بیان اینکه شهروندان در صورت نیاز به تردد ضروری در شهر می‌توانند با استفاده از تاکسی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی سفر‌های درون شهری خود را انجام دهند، افزود: جریمه تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در سطح شهر ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: شهروندانی که بدون توجه به محدودیت‌های اعلام شده و هشدار‌های مسئولان ستاد کرونا در ساعات تعیین شده در معابر شهر تردد می‌کنند مشمول جرایم در نظر گرفته شده خواهند شد.

او تصریح کرد: اگر از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح خودرویی در خیابان‌ها به غیر از تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌ها و وسایط امدادی تردد داشته باشد، توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی پلاکش ثبت شده و برای آن جریمه صادر می‌شود.

کریمی با بیان اینکه کد جدید تعریف شده، از سوی پلیس راهور روی سامانه‌های مکانیزه ثبت تخلف فعال شده است، تصریح کرد: امکان اعمال قانون توسط دوربین‌های نظارت تصویری پلیس راهور نیز وجود دارد.

او تاکید کرد: همه موظف به رعایت محدودیت دو هفته‌ای هستیم و بدون شک کاهش تردد می‌تواند در چهار هفته آینده تأثیرات قابل توجهی را در سطح کشور برای مهار شیوع کرونا بگذارد.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار