نعیم گفت: سومین مرحله رزمایش کمک‌مومنانه شرکت پتروشیمی ایلام با توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش بیش از ۲۷۰ میلیون ریال در بین نیازمندان منطقه آغاز شد.

 حسن نعیم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید کاظمی پتروشیمی ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: این مرحله از رزمایش که در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج، صندوق نیکوکاران صنعت پتروشیمی و واحد مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پتروشیمی ایلام برگزار شد.

او با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از همکاران خیر و نیکوکار شاغل در شرکت پتروشیمی ایلام گفت:این مرحله از رزمایش کمک‌مومنانه به اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا و نیازمندان منطقه اختصاص یافت.

او افزود: در مراحل اول و دوم این رزمایش بسته‌های معیشتی، بهداشتی و بسته‌های لوازم‌التحریر در اختیار نیازمندان استان قرار گرفت.

مهندس نعیم با بیان اینکه فرهنگ احسان و نیکوکاری در صنعت پتروشیمی ایلام نهادینه شده است ادامه داد : این بسته‌های معیشتی با رعایت شان و منزلت نیازمندان و با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در بین نیازمندان چوار، ایلام و روستا‌های اطراف توزیع شده است.

انتهای پیام /غ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.