هاشمی با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حمیدیه گفت: آموزش مدارس باید در بستر فضای مجازی ادامه پیدا کند.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در شهرستان گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و دستور‌های جدید ستاد مقابله با این بیماری الزامی است.

او با تاکید بر استفاده عموم مردم از ماسک استاندارد، افزود: باتوجه به وضعیت کنونی بیماری در شهرستان، مدارس به صورت غیرحضوری است، همچنین مشاغل ابلاغ شده از سوی ستاد پیشگیری از بیماری کرونا کشور و استان خوزستان تا دستور بعدی اجازه فعالیت ندارند.

هاشمی با بیان اینکه بیشترین انتقال این بیماری در تجمع‌های غیرضروری از جمله؛ مراسم‌های عروسی و ختم اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: مردم ولایتمدار حمیدیه خواهشمندیم ضمن رعایت اصول بهداشتی، از برگزاری هر نوع تجمع و حضور در مراسم‌های مذکور خوداری کنند تا بتوانیم زنجیره انتقال آن را قطع کنیم.

رئیس ستاد پیشگیری از بیماری کرونا حمیدیه با تاکید بر پشتیبانی و بسیج امکانات و نیروی ادارات سطح شهرستان از شبکه بهداشت و درمان و دیگر متولیان امر سلامت، ادامه داد: مسئولان مربوطه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج درخصوص غربالگری بیماران در سطح محه‌ها و مساعدت و همکاری با شبکه بهداشت و درمان پیرامون پایش و رصد رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بین اصناف و بازاریان اقدامات لازم را به عمل آورند.

فرماندار حمیدیه با اشاره به اینکه این محدودیت‌ها به مدت ۲ هفته اجرا می‌شود و پس از آن برحسب شرایط قابل تمدید و یا تغییر خواهد بود، بیان داشت: مسئولان و مردم جهت جلوگیری از نارنجی و یا قرمز شدن وضعیت بیماری، بیش از پیش نسبت به رعایت اصول‌های بهداشتی و استفاده از ماسک همت و تلاش کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.