مدیر آموزش و پرورش بندر ماهشهر از جانبازان و آزادگان فرهنگی با حضور جانشین فرمانده مقاومت بسیج تجلیل به عمل آورد.

عبدالخالق درویشی مدیر آموزش و پرورش بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه بصیرتی سیاسی بسیج با حضور جانشین فرمانده ناحیه بسیج، معاونان آموزش و پرورشو دیگر همکاران فرهنگی حوزه ستادی با هدف تجلیل از جانبازان و آزادگان فرهنگی برگزار شد.

او افزود: برگزاری این جلسه را معرفی بسیج به عنوان بدنه فعال ملت در عرصه‌های مختلف کشور و تقویت روحیه امید و شادابی، خودباوری و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه به ویژه در میان دانش آموزان و معلمان است.

درویشی تصریح کرد: بدون تردید دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله االعالی) زمینه ی رشد و تفکر بسیجی را در مدارس و مراکز علمی فراهم کرده و در حال حاضر با خلاقیت و نوآوری و با تکیه بر این تفکر به پیشرفت های عظیم علمی در سطوح مختلف دست یافته اند.

سروان فرحانی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر نیز بیان داشت: یکی از تفکر‌ها و رویکرد‌ها در جامعه اسلامی تفکر بسیجی است که در کشور در حال رشد و توسعه می‌باشد و همه ما بسیجیان باید این تفکر را بشناسیم و در مقابله با دشمن به کار ببندیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.