مهم‌ترین حوادث امروز ۴ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۴ آذر ن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی و مهاجرتی در اصفهان

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وصول شکایتی مبنی بر اینکه فردی با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی و مهاجرتی برای خارج از کشور از ۱۰ نفر کلاهبرداری کرده و متواری شده است پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان قرار گرفت.

او افزود: پس از کسب دستور قضائی و هماهنگی‌های لازم و انجام یکسری اقدامات تخصصی مشخص شد این کلاهبردار حرفه‌ای در یکی از استان‌های شمالی مخفی شده که یک گروه از ماموران با نیابت قضائی به محل اعزام و او را دستگیر کردند.

سرهنگ هاشمی فر تاکید کرد: فرد دستگیر شده که ۴۰ میلیارد ریال از ۱۰ شهروند با ترفند جعل سند و مدارک تحصیلی و مهاجرتی کلاهبرداری کرده بود برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه پلیس بار‌ها به شهروندان هشدار داده که فریب اینگونه افراد کلاهبردار و شیاد را نخورند، ولی متاسفانه بازهم شاهد وقوع این نوع کلاهبرداری‌ها هستیم که بازهم توصیه می‌شود برای انجام هرکاری از راه قانونی و مجاز وارد شوند و مراقب باشند در دام شیادان گرفتار نشوند.
 

کشف ۶۱ لیترمحلول شیشه درنایین

سرگرد هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان "نایین اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان "نایین" حین کنترل یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک سواری پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۶۱ لیتر محلول شیشه که در باک خودرو جاساز شده بود کشف شد.
 
کلاهبرداری میلیاردی با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی و مهاجرتی در اصفهان/ کشف ۶۱ لیترمحلول شیشه درنایین


این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

توقیف کامیونت هیوندای با ۲۳۴ کیلو تریاک در شهرضا

سرهنگ محمدرضا هاشمی فراظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیونت هیوندای مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۳۱ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک و ۲ کیلو و ۵۵۰ گرم سوخته تریاک که به طور حرفه‌ای در اطاق بار کامیون جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف خودرو بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشوربا قاچاقچیان افیونی و سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی می‌کنند و هرگز اجازه جولان به این افراد نخواهند داد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.