اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان کتاب داستان و اقلام فرهنگی و ورزشی را در روستا‌های عط‌یش و علوه از شهرستان کارون توزیع کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کتاب داستان و اقلام فرهنگی و ورزشی را در روستا‌های عط‌یش و علوه از شهرستان کارون توزیع و با هدف  تقویت و راه اندازی باشگاه‌های کتابخوانی روستایی و شناساندن ظرفیت روستا‌ها جهت حضور در جشنواره روستا‌ها و عشایر، اقدام به طرح همیاران کتاب کرد.

او بیان داشت: اهداف اصلی اجرای این طرح رونق بخشیدن به ترویج کتابخوانی به عنوان فعالیتی انسانی، افرایش سطح آگاهی فرهنگی و اثر بخشی مطالعه و خواندن است.

جمشیدی عنوان کرد: دبیرخانه جام باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان به منظور تحقق بخشیدن به طرح‌های دفتر مطالعات و برنامه ریزی کتابخوانی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچون اجرای پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، جشنواره مروجان کتابخوانی، جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب و .. تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.