کنترل ورودی‌های رامهرمز با استفاده از دوربین‌های هوشمند

معاون فرماندار رامهرمز با اشاره به کنترل ورودی‌های این شهرستان با استفاده از دوربین‌های هوشمند گفت: مردم رعایت نکنند به وضعیت قرمز می‌رویم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین خلیلی معاون فرماندار رامهرمز در جلسه ستاد کرونا با اشاره به کنترل مبادی شهرستان با استفاده از دوربین‌های هوشمند گفت: بازگشت به وضعیت زرد و سفید همکاری مردم و تلاش‌های مسئولان را می‌طلبد.

او با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم، استفاده از ماسک بزنند و توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند، افزود: باغ رستوران‌ها، قلیانی‌ها، سالن‌های ورزشی پرجمعیت، آرامستان‌ها و مراسم عروسی نیز باید همچون دیگر مراکز تعطیل شوند.

عزتی رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز نیز گفت: از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون یک هزار و ۹۴۸ نفر در این شهرستان مبتلا شده‌اند که ۹۴ نفر فوت کردند و درصورتیکه مردم رعایت نکنند گرفتار بحران‌های جبران‌ناپذیری خواهیم شد، به همین سبب خواستار همکاری همه جانبه شهروندان در رعایت بهداشت، استفاده از ماسک، خودداری از برگزاری مراسم‌های عروسی و ختم و شرکت در اینگونه محافل و شست و شوی مکرر دست‌ها هستیم تا بتوانیم بیماری کرونا ویروس را مهار و کنترل کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.