مددی: اتفاقات دیدار استقلال و فولاد، سناریوسازی بود

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره اتفاقات دیدار این تیم مقابل فولاد توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: اتفاقات دیدار استقلال - فولاد، یک سناریوسازی از طرف باشگاه فولاد بود. بابت این موضوع متاسف هستیم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره اتفاقات دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: برای اتفاقاتی که افتاد متاسفم. این سناریو از طرف باشگاه فولاد و کسانی که اطراف این تیم فعالیت می‌کنند، رخ داد. صحنه‌های کوچکی از تلویزیون پخش شد. بسیاری از بداخلاقی‌ها از سمت فولاد رقم خورد. ما مستندات خود را جمع کرده‌ایم و تحویل مراجع ذی‌ربط می‌دهیم.

مددی گفت: جلسه کمیته انضباطی دیاباته در فضای دوستانه‌ای برگزار شد و رأی آن هفته آینده صادر می‌شود. او هیچ مشکلی برای بازی مقابل ماشین سازی ندارد.

او در خصوص انتخاب ناصر فریاد شیران به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: بعد از جلسه‌ای که در باشگاه استقلال با حضور جمعی از پیشکسوتان محترم داشتیم، ناصر فریاد شیران به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال معرفی شد.

مددی ادامه داد: فریاد شیران سابقه مدیریت در آکادمی باشگاه استقلال را دارد. او وظیفه دارد که با تعامل با پیشکسوتان و به ویژه کادر‌های فنی باشگاه استقلال بازیکنان خوبی را در آینده تحویل تیم بزرگسالان دهد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره مشکلات زمین تمرین آبی‌ها بیان کرد: بعد از جلسه‌های خوبی که با مدیران شرکت ملی نفت ایران برگزار کردیم قرار شد تا در یکی - ۲ روز آینده زمین نفت تهرانسر در اختیار باشگاه استقلال قرار بگیرد. ما در همین رابطه قراردادی را تنظیم کرده و پس از پرداخت پول تمرینات خود را در زمین نفت پیگیری می‌کنیم.

او درباره بازگشت دیاباته به تمرین استقلال هم گفت: بعد از جلسه انضباطی که با حضور شیخ دیاباته داشتیم او توانست مجوز حضور در تمرینات را پیدا کند. با توجه به مستندات و اظهاراتی که این بازیکن در جلسه کمیته انضباطی داشت قرار بر این شد که رای انضباطی این بازیکن هفته آینده صادر و اعلام شود، اما او مشکلی برای حضور در تمرینات ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
درسته سناریو بود توشم گفته بودن فکری فحاشی کنه تا جلوه سناریوش قشنگتر بشه :)))))))))))
آخرین اخبار