از ابتدای اجرای طرح ۲ هفته‌ای محدودیت‌های آذرماه تاکنون ۵۲ واحد صنفی متخلف در چهارمحال و بختیاری پلمب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونای این استان گفت: از ابتدای اجرای طرح ۲ هفته‌ای محدودیت‌های آذرماه تاکنون ۵۲ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

او افزود: در گروه شغلی ۲ در شهرستان‌های قرمز شهرکرد، بروجن، فارسان و کیار حدود هشت هزار و ۷۹۰ واحد صنفی فعال است که طی ۲ روز اجرای محدودیت‌ها، چهار هزار و ۸۵۵ بازرسی انفرادی انجام شده که طی این بازرسی‌ها، ۱۰۹ تخلف اخطاریه کتبی داده شده، ۱۳ واحد به تعزیرات حکومتی ارجاع داده و ۱۸ واحد پلمب شد.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: در گرو‌های شغلی سه و چهار در شهرستان‌های قرمز، سه هزار و ۸۸۴ واحد صنفی فعال است که بیش از ۱۰ هزار بازرسی از این اصناف به عمل آمده که در نهایت ۱۱۱ اخطار کتبی، ۲۰ مورد ارجاع به تعزیرات و ۱۸ مورد پلمب شده است.

او با اشاره به فعالیت ۷۶۳ واحد صنفی گروه‌های شغلی سه و چهار در شهرستان‌های نارنجی استان ادامه داد: ۵۵۸ بازدید از مشاغل صورت گرفته که طی آن ۴۵ اخطار به واحد‌های متخلف داده شده و ۱۶ واحد پلمب شده است.

جزایری گفت: در مجموع طی ۲ روز ابتدایی این طرح هشت درصد مشاغل گروه ۲ و ۱۰ درصد مشاغل گروه سه و چهار در شهرستان‌های قرمز و چهار درصد مشاغل گروه سه و چهار در مناطق نارنجی تعطیل نکردند و از مصوبات تخطی کرده‌اند.

او افزود: روز اول ۸۵ درصد اصناف و روز دوم حدود ۹۰ درصد اصناف استان با اجرای محدودیت‌های آذر ماه همراهی کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار