رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در پیامی در گذشت آیت الله سید یحیی جعفری نماینده سابق، ولی فقیه و امام جمعه کرمان را تسلیت گفت.

آیت الله سید یحیی جعفری نماینده سابق، ولی فقیه و امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری ،رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به مناسبت درگذشت آیت الله سید یحیی جعفری نماینده سابق، ولی فقیه و امام جمعه کرمان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم بزرگوار و روحانی خدمتگزار آیت الله  سید یحیی جعفری، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه سابق کرمان موجب تاثر و تاسف گردید.

این روحانی عالیقدر در طول نیم قرن سال‌های مبارزه و خدمتگزاری به نهضت امام و نظام اسلامی، دراستان کرمان منشا آثار و خدمات ماندگاری شدند.

حضور ایشان در جایگاه خطیر نمایندگی حضرت امام و رهبرمعظم انقلاب اسلامی در خطه دلاور خیز کرمان.

غمخواری و همراهی بارزمندگان و بسبجیان عزیز لشکر پیروز ثارالله جزء حسنات برجسته آن بزرگوار بود.

مشی ایشان در سلوک با مردم و مسئولان و حضور و مشارکت فعال در همه صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و نظام اسلامی، مورد تحسین و تقدیر است.

خدمت به حوزه‌های علمیه و طلاب نیز در زمره‌ی خدمات برجسته‌ای است که در کارنامه جهاد و خدمت ایشان به چشم می‌آید.

اینجانب به نمایندگی ازاعضای محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و امامان معزز جمعه کشور.
فقدان این عالم بزرگوار را به رهبر معظم انقلاب و مردم شریف و انقلابی استان کرمان به ویژه روحانیت معظم و نماینده محترم، ولی فقیه در استان، بالاخص به خانواده محترم و وابستگان آن فقید سعید تسلیت و تعزیت می‌گویم. علو درجات را برای آن عزیز و صبر و اجر را برای بستگان و شاگردان و علاقمندان ایشان تمنا می‌کنم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد جواد حاج علی اکبری

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.