با انعقاد تفاهم‌نامه در قالب طرح سردار شهید سلیمانی پایگاه‌های مقاومت بسیج و مراقبین سلامت در مدیریت و کنترل بیماری کرونا به شیوه محله و خانه محور مشارکت خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ پاسدار اسماعیل عظیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن از امضای تفاهم نامه همکاری بین بسیج و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد.

 او گفت: براساس مفاد این تفاهم‌نامه و در قالب طرح سردار شهید سلیمانی پایگاه‌های مقاومت بسیج و مراقبین سلامت در مدیریت و کنترل بیماری کرونا به شیوه محله و خانه محور مشارکت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


عظیمی افزود: یافتن افرادی که با بیماران کووید19 در تماس بوده اند و کمک به بیماران به ویژه افراد بی بضاعت و نیازمند حمایت که در قرنطینه هستند از موارد همکاری مشترک ما است که با شیوه محله محور و خانواده محور و با استفاده از ظرفیت مجموعه بهداشت و درمان و بسیج مساجد و محلات اجرایی می شود.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن ادامه داد: امروز مجموعه بهداشت و درمان در خط مقدم جبهه سلامت و میدان مبارزه با کرونا است و سپاه و بسیج هم در خدمت این مجموعه است و انتظار این است همه با این مجموعه همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ عظیمی با تاکید بر اینکه برای مبارزه با کرونا در مجموعه شهرستان بروجن همدلی و هم افزایی خوبی بین همه دستگاه ها وجود دارد، عنوان کرد: امروز آن چیزی که نیاز است همدلی مردم با مسئولین است که باید ایجاد شود.

او  خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با دشمن به طور فیزیکی درگیر بودند و امروز مدافعان سلامت با این ویروس درگیر هستند که اگر رزمندگان دفاع مقدس را برای خود الگو قرار دهند، قطعا هم موفق خواهند بود و هم آثار و برکات فراوانی در کار آنها وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار