مسئول بسیج رسانه شهرستان اندیمشک گفت: بسیج در توسعه و رونق کشور نقش بسزایی دارد و تفکر بسیجی جامعه را در مقابل استکبار بیمه می‌کند.

محمدحمید ذوالفقاری مسئول بسیج رسانه اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه بسیج در توسعه و رونق جامعه نقش بسزایی دارد، گفت: تفکر بسیجی جامعه را در مقابل استکبار بیمه می‌کند.

او از اهداف اصلی بسیج رسانه به عملکرد انقلاب و فرامین رهبری اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها در تعیین الگو و رهنمود‌های جامعه در مسیر انقلاب تاثیر بسیار زیادی دارند و وظیفه بسیج رسانه این است که در مسیر انقلاب گام بردارد و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را منعکس کند.

ذوالفقاری با اشاره به نقش بسیج در جامعه اظهار داشت: بازسازی کشور، دفاع در مقابل دشمنان و رفع آسیب‌ها از جمله کار‌هایی بوده که بسیج توانست به خوبی انجام دهد و در توسعه و رونق جامعه نقش بسزایی داشته باشد، همانطور که در سیل و مقابله با ویروس کرونا در کنار مردم بوده است.

مسئول بسیج رسانه اندیمشک از اجرای ۲۰ عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و تصریح کرد: پخش بسته‌های فرهنگی و بهداشتی، غبارروبی از مزار شهدا، نشریه الکترونیک و دیدار با خانواده شهدا از جمله  برنامه‌هایی است که از سوی بسیج رسانه انجام می‌شود.

او در پایان گفت: رسانه‌ها با انعکاس اخبار امید بخش و واقعی از خدماتی که مجموعه سازمان بسیج مستضعفین در زمینه‌های عمرانی، بهداشتی، اقتصاد مقاومتی و فرهنگی  ارائه می‌کنند، دل‌های مردم کشور را شاد و باعث ناامیدی بیشتر دشمنان این مرز و بوم می‌شوند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.