مراسم توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش مواسات در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در مراسم توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش مواسات گفت: در استان  وفاق و همدلی بین مردم و مسئولان بسیار زیاد است و همه در تلاش هستند در کنار هم به افراد آسیب‌دیده و نیازمند کمک کنند که این وفاق استان را در خدمت‌رسانی و عرصه‌های دیگر رشد می‌دهد.

او اضافه کرد: شاهد دومین مرحله از کمک‌های مومنانه توسط هلال احمر هستیم که توفیقی است که در این شرایط سخت معیشتی که به دلایل مختلف جامعه را مبتلا کرده است یاری‌گر یکدیگر باشیم و فرهنگ مواسات را بر جامعه حاکم کنیم.

او افزود: هلال احمر در همه شرایط در کنار مردم بوده است و در هر حادثه‌ای که رخ داده پیش قدم بوده و نقش‌آفرینی کرده است از جمله مسائل درمانی که به هلال احمر ارجاع داده می‌شوند، بیماری‌های خاص، عمل‌های سنگین و هزینه‌های درمان و دارو با تمام وجود به مردم استان کمک می‌کنند تا آلام افراد را کاهش دهند.


بیشتر بخوانید


نکونام خاطرنشان کرد: در استان ما وفاق و همدلی بین مردم و مسئولین بسیار زیاد است و همه در تلاش هستند در کنار هم به افراد آسیب‌دیده و نیازمند کمک کنند و در عین حال مانع فعالیت گروه دیگر نشوند که این وفاق استان را در خدمت‌رسانی و عرصه‌های دیگر رشد می‌دهد.

او ادامه داد: همه به این نکته توجه داشته باشیم که اخلاص در کار را افزایش دهیم و برای خدا کار کنیم و تا می‌توانیم کار‌هایی که انجام می‌دهیم را به نیت شهدا انجام دهیم تا برکت در کار افزایش و آفات کاهش یابد و عمرمان با برکت شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار